Categories
Service & maintentance

Эйр кондишн шалгах, цэнэглэх

Таны эйр кондишн халуунаар үлээх хэд хэдэн шалтгаан байж болно. Цаг хугацаа өнгөрөх тусам автомашины эйр кондишны систем нь хөргөлтийн шингэн алдагдах, салоны шүүр бөглөрөх, битүүмжлэлээ алдах зэргээс шалтгаалан муудаж байдаг. Гэсэн хэдий ч таны эйр кондишн муу ажиллах, ажиллахгүй байгаа гол бөгөөд хамгийн их магадлалтай шалтгаан нь эйр кондишны системд хөргөлтийн бодис бага байгаа явдал юм. Тиймээс бид агааржуулагчийг шалгаж, цэнэглэхийн тулд зохих шингэн бүхий төхөөрөмжийг ашиглах хэрэгтэй.

Categories
Service & maintentance

Дугуй солих, баланс хийх

Хэрэв та дугуйгаа улирлын чанартай солих (жишээ нь зуны дугуйнаас өвлийн дугуй руу эсвэл эсрэгээр) эсвэл эвдэрсэн зэрэг шалтгааны улмаас дугуйгаа сольж байгаа бол дугуйн баланс хийх шаардлагатай.
Дугуйг обуданд дахин суулгахдаа чичиргээ болон дугуйн хэвийн бус элэгдлийг арилгахын тулд дугуйн балансыг зөв тэнцвэржүүлэхийг зөвлөж байна.
Автомашины урсгал засвар үйлчилгээний хүрээнд жолооч нар 5,000-10,000 км явсны дараа эсвэл 1-2 жилийн дараа (аль нь түрүүлж ирсэн) дугуйндаа баланс хийлгэж байхыг хичээх хэрэгтэй.

Categories
Service & maintentance

Хөдөлгүүр оношилгоо

Хүмүүс ихэвчлэн “Check engine” гэрэл ассан эсвэл автомашины хөдөлгүүрт доголдол үүссэн үед хөдөлгүүрээ оношлуулахаар автомашинаа авчирдаг.
Хөдөлгүүрийн оношилгоо нь хөдөлгүүр хэвийн бус, доголдолтой ажиллаж байгаа талаар илүү дэлгэрэнгүй тодорхойлохын тулд хийгддэг оношилгоо юм. Хөдөлгүүрийн оношилгоог чадварлаг механикууд зохих тоног төхөөрөмжөөр хийдэг.

Categories
Service & maintentance

Явах эд ангийн оношилгоо

Явах эд анги нь зам болон автомашины хооронд үүссэн олон төрлийн хүчийг шилжүүлэх, шингээх, уусгаж автомашиныг замтай үргэлж холбоотой байлгахад зориулагдсан. Энэ нь аюулгүй байдлыг хангахад чухал хувь нэмэр оруулаад зогсохгүй жолоодлогын тав тухыг хангахад ихээхэн хувь нэмэр оруулдаг. Энэхүү оношилгоо нь амортизатор, хөндлөн гар, резинэн татуурга, резинэн втулка, лап, тулгуур эд анги, өндгөн тулгуур зэрэг бүх явах эд ангиудыг үзлэгийн багтаадаг.

Categories
Service & maintentance

Компьютер оношилгоо

Компьютер оношилгоо нь орчин үеийн автомашины засварын чухал хэсэг юм. Цахилгаан удирдлагын хэсэг(ECU) гэж нэрлэдэг бөгөөд автомашины үзүүлэлтийн талаарх мэдээллийг цуглуулдаг олон тооны мэдрэгчийг агуулдаг. Эдгээр нарийн төвөгтэй компьютерын системүүдэд ямар нэг асуудал үүсэхэд тусгай компьютер эсвэл оношилгооны багаж ашиглахгүйгээр асуудлыг тодорхойлоход хэцүү байдаг. Энд л компьютер оношилгоо хийх шаардлага үүсдэг.Компьютер оношилгоо нь мэдрэгчээр цуглуулсан мэдээллүүдийг уншиж, тайлбарлахын тулд оношилгооны багажны тусламжтайгаар засварчинд автомашины нөхцөл байдлын талаарх дэлгэрэнгүй тайланг өгдөг.

Categories
Service & maintentance

Хөргөлтийн шингэн шалгах, солих

Сүүлийн үед ихэнх автомашин үйлдвэрлэгчид хөдөлгүүрийг бүрэн хамгаалахын тулд удаан эдэлгээтэй хөргөлтийн шингэнийг ашигладаг болсон.
Хөргөлтийн шингэн нь цаг хугацааны явцад муудах бөгөөд шингэнийг хараад муудсан эсэхийг хэлэхэд хүндрэлтэй байдаг тул шалгаж байх шаардлагатай.
Тиймээс автомашины хөргөлтийн шингэнийг тогтмол шалгаж, шаардлагатай бол солих шаардлагатай.

Categories
Service & maintentance

Хурдны хайрцагны тос солих

Хурдны хайрцийн шингэн нь таны автомашины хурдны хайрцаг доторх хөдөлгөөнт хэсгүүдийг тосолж, гүйцэтгэлийг нь нэмэгдүүлдэг. Хөдөлгүүрийн тостой нэгэн адилаар цаг хугацаа өнгөрөх тусам хурдны хайрцгийн шингэн мууддаг. Хурдны хайрцгийн шингэнээ солих нь чухал боловч таны хурдны хайрцгийн төрлөөс хамаарч солих хугацаа өөр байдаг. Хэрэв та механик хурдны хайрцагтай автомашин жолооддог бол ихэнх үйлдвэрлэгчид хурдны хайрцгийн шингэнийг 20,000-40,000 км тутамд солихыг зөвлөдөг. Хэрэв та автомат хурдны хайрцагтай автомашинтай бол үйлдвэрлэгчид шингэнийг 40,000-аас 60,000 км-т солихыг зөвлөдөг.

Categories
Service & maintentance

Хөдөлгүүрийн тос солих

Автомашины хөдөлгүүр нь олон хөдөлгөөнт эд ангиудаас бүрддэг. Хөдөлгүүрийн тос нь хөдөлгүүрийг тосолж, дулааныг шингээж, дотоод эд ангиудыг хэт халахгүйгээр үр дүнтэй ажиллах боломжийг олгодог. Цаг хугацаа өнгөрөхөд хөдөлгүүрийн тос тослох чанараа алдаж муудаж эхэлдэг. Энэ үед хөдөлгүүрийг тослох, дулаан шингээх чадвар мууддаг. Тэгэхээр та тосоо хэр хугацаанд солих ёстой вэ? Автомашины үйлдвэрлэгчид бүтээгдэхүүнээсээ хамааран хөдөлгүүрийн тосыг өөр өөр зай эсвэл километрт солихыг санал болгодог. Хамгийн түгээмэл нь хөдөлгүүрийн тосыг 5000км тутамд солих явдал юм.

Categories
Daimler truck Fuso Брэнд

MITSUBISHI FUSO 4D33-6A

Хөдөлгүүр4214cc, 4 cylinders
Хөтлөгч систем4×2
Морины хүч120hp
Дээд хурд112 km/h
Түлш зарцуулалт12L/100km
Түлшний багтаамж100L
Урт (м)6,030m
Өргөн (м)2,035m
Өндөр (м)2,210m
Өөрийн жин (кг)2330 kg
Тэнхлэг хоорондын зай3,106m
Дугуйны хэмжээ7.50R16-10PR
Categories
Баннер Индастриал баннер

Бид илүү ихийг бүтээх боломжийг олгодог